Obecny czas: Czw 18:05, 26 Kwi 2018

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 73 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
Nieprzeczytany postWysłany: Sob 21:57, 18 Mar 2006 
Stały bywalec
Stały bywalec
Offline

Posty: 430
Rejestracja: Pią 17:48, 17 Mar 2006
Miejscowość: z basenu
Nie mógł wczęsniej powstac bo dopiero w tym roku do Biłgoraj powrucił jedyny człowiek który zna sie na pływaniu !!!


Góra
Profil
 Temat postu:
Nieprzeczytany postWysłany: Pon 14:32, 20 Mar 2006 
Małomówny
Małomówny
Offline

Posty: 106
Rejestracja: Nie 19:17, 19 Mar 2006
oj ludziwe wy tu tacy cwani jesteście to wstańce o 5.30 i przyjdziecie do nas na trening poplywać to zobaczymy czy będziecei tacy weseli :!:


Góra
Profil
 Temat postu:
Nieprzeczytany postWysłany: Pon 14:39, 20 Mar 2006 
Małomówny
Małomówny
Offline

Posty: 106
Rejestracja: Nie 19:17, 19 Mar 2006
Czarny napisał(a):
Szkoda... moze i ja bym reaktywował się, wkoncu 10 lat chodzenia na "sekcję" do Pana Rysia Sawy robi swoje :D

To teraz się pochwalę:

w drugiej gimnazjum na 50 m. stylem dowolnym w wieku 14 lat mialem czas 27,63 co bylo drugim czasem w wojewodztwie lubelskim :D a mysle ze jakbym trenowal dalej to zszedlbym ponizej 24 i moze załapał bym się na jakąś młodzieżową kadrę :P , niestety jakoś potem przestało mnie to kręcić i na tym zakończyła sie moja kariera pływaka :P

kurde jaki ja chwalipita jestem :wink:


Rekord Polski 14-latków wynosi 24,31 chłopie to jest nierealne żebyś w 2gim miał taki czas!!! A tak pozatym do jakiej szkoły chodziłeś??? w gimnazjum

Lanser: Pierwsze naucz sie uzywac forum i funkcji zmien!! a po drugie konto Legia jest tez chyba twoje a za posiadanie dwoch konto grozi ban! wiec prosze to wyjasnic na PM!!


Góra
Profil
 Temat postu:
Nieprzeczytany postWysłany: Pon 22:29, 20 Mar 2006 
Stały bywalec
Stały bywalec
Offline

Posty: 406
Rejestracja: Sob 20:33, 19 Lut 2005
Miejscowość: Biłgoraj
Bracia.


Góra
Profil
 Temat postu:
Nieprzeczytany postWysłany: Pon 22:31, 20 Mar 2006 
Administrator
Administrator
Offline

Posty: 2349
Rejestracja: Czw 22:17, 17 Lut 2005
Miejscowość: Cooltowy Biłgoraj
Comma napisał(a):
Bracia.


to duzo wyjasnia :D pozdro


Góra
Profil
 Temat postu:
Nieprzeczytany postWysłany: Pon 22:49, 20 Mar 2006 
Gaduła
Gaduła
Offline

Posty: 858
Rejestracja: Wto 19:41, 15 Mar 2005
Miejscowość: Biłgoraj --> Getto Długa :)
chmieLo napisał(a):
Czarny napisał(a):
Szkoda... moze i ja bym reaktywował się, wkoncu 10 lat chodzenia na "sekcję" do Pana Rysia Sawy robi swoje :D

To teraz się pochwalę:

w drugiej gimnazjum na 50 m. stylem dowolnym w wieku 14 lat mialem czas 27,63 co bylo drugim czasem w wojewodztwie lubelskim :D a mysle ze jakbym trenowal dalej to zszedlbym ponizej 24 i moze załapał bym się na jakąś młodzieżową kadrę :P , niestety jakoś potem przestało mnie to kręcić i na tym zakończyła sie moja kariera pływaka :P

kurde jaki ja chwalipita jestem :wink:


Rekord Polski 14-latków wynosi 24,31 chłopie to jest nierealne żebyś w 2gim miał taki czas!!! A tak pozatym do jakiej szkoły chodziłeś??? w gimnazjum

no tak :) tak sie skalda ze z jednym z was chodzilem do szkoly :) Z Patrykiem bodajże.. gimnazjum nr 1 a w liceum to budowlanka... a a propo nierealnych spraw, to nie wypowiadaj sie na ten temat jesli nie masz o tym pojęcia.. chcesz zapytaj sie Wfistów budowlanki, ew. mozesz zapytac sie instruktoró na basenie to jest Rysia Sawy lub Tyburskiego... Może to Cię sprowadzi na Ziemie... A skoro rekord Polski 14 latkow to 24 z hakiem to dalczego nie moglem miec 27, 60 ? czy to taki dobry czasw porownaniu do tego rekordu 8) radze zejsc na ziemie i sie opamitać, to że wy nie notujecie sukcesów to nie oznacza że kto inny nie moze lub nie był od was lepszy :twisted:


Góra
Profil
 Temat postu:
Nieprzeczytany postWysłany: Wto 12:20, 21 Mar 2006 
Stały bywalec
Stały bywalec
Offline

Posty: 430
Rejestracja: Pią 17:48, 17 Mar 2006
Miejscowość: z basenu
chmieLo napisał(a):
Czarny napisał(a):
Szkoda... moze i ja bym reaktywował się, wkoncu 10 lat chodzenia na "sekcję" do Pana Rysia Sawy robi swoje :D

To teraz się pochwalę:

w drugiej gimnazjum na 50 m. stylem dowolnym w wieku 14 lat mialem czas 27,63 co bylo drugim czasem w wojewodztwie lubelskim :D a mysle ze jakbym trenowal dalej to zszedlbym ponizej 24 i moze załapał bym się na jakąś młodzieżową kadrę :P , niestety jakoś potem przestało mnie to kręcić i na tym zakończyła sie moja kariera pływaka :P

kurde jaki ja chwalipita jestem :wink:


Rekord Polski 14-latków wynosi 24,31 chłopie to jest nierealne żebyś w 2gim miał taki czas!!! A tak pozatym do jakiej szkoły chodziłeś??? w gimnazjum

no tak :) tak sie skalda ze z jednym z was chodzilem do szkoly :) Z Patrykiem bodajże.. gimnazjum nr 1 a w liceum to budowlanka... a a propo nierealnych spraw, to nie wypowiadaj sie na ten temat jesli nie masz o tym pojęcia.. chcesz zapytaj sie Wfistów budowlanki, ew. mozesz zapytac sie instruktoró na basenie to jest Rysia Sawy lub Tyburskiego... Może to Cię sprowadzi na Ziemie... A skoro rekord Polski 14 latkow to 24 z hakiem to dalczego nie moglem miec 27, 60 ? czy to taki dobry czasw porownaniu do tego rekordu 8) radze zejsc na ziemie i sie opamitać, to że wy nie notujecie sukcesów to nie oznacza że kto inny nie moze lub nie był od was lepszy :twisted:



Zgadzam sie w 100 % ze tomek miął tak czas bo wiem a nie przejmuj sie kacperm on jest taki ze nie przeźyje jeśli ktoś ma lepszy czas od niego. A to ze nie notujemy sukcesuw to bym radził przemilczec !!
A jak chciał bys z nami popływac to daj znac dla ciebie znajde miejsce !!


Góra
Profil
 Temat postu:
Nieprzeczytany postWysłany: Wto 14:46, 21 Mar 2006 
"Na razie nie notujemy sukcesów"? Notujemy tylko nikt o tym nie mówi przecież zdobyliśmy kilkanaście pierwszych miejsc, kilka drógich i trzecich! Szkoda tylko, że to zawody conajwyżej rangi rejonowej. Miejmy nadzieje, że nasze sukcesy bedą rosnąc w miare treningu :).


Góra
 Temat postu:
Nieprzeczytany postWysłany: Wto 14:49, 21 Mar 2006 
Stały bywalec
Stały bywalec
Offline

Posty: 430
Rejestracja: Pią 17:48, 17 Mar 2006
Miejscowość: z basenu
Ja gajowy byełm 4 ma wojewódzkich rok temu :D


Góra
Profil
 Temat postu:
Nieprzeczytany postWysłany: Czw 15:35, 30 Mar 2006 
Niemowa
Niemowa
Offline

Posty: 37
Rejestracja: Czw 15:28, 30 Mar 2006
Miejscowość: Biłgoraj
Proponuje masowe wbicie na ich trening kto by szedł ?? i bysmy zobaczyli co oni potrafia!!


Góra
Profil
 Temat postu:
Nieprzeczytany postWysłany: Pią 14:51, 31 Mar 2006 
Małomówny
Małomówny
Offline

Posty: 122
Rejestracja: Czw 14:56, 16 Mar 2006
Miejscowość: Biłgoraj
nie ma sprawy!!!ja na trening moge iść!!!
jest chyba w sobote o 17 :D
ja wpadne popatrzeć!!! już miałem przyjść tam tydzień temu ale jakoś za dużo czasu nie miałem!!! ale teraz bede na 100%


Góra
Profil
 Temat postu:
Nieprzeczytany postWysłany: Pon 14:22, 03 Kwi 2006 
Niemowa
Niemowa
Offline

Posty: 37
Rejestracja: Czw 15:28, 30 Mar 2006
Miejscowość: Biłgoraj
No ja byłem w sobote na tym treningu i chyba zrobili ze 2 km Delfinem to sa naprawde dobrzy zawodnicy !!!


Góra
Profil
 Temat postu:
Nieprzeczytany postWysłany: Czw 20:30, 20 Kwi 2006 
Niemowa
Niemowa
Offline

Posty: 37
Rejestracja: Czw 15:28, 30 Mar 2006
Miejscowość: Biłgoraj
Kto wibija w sobote na 17 na ich tening zobaczymy co potrafią !!!! ????
Moze pogadamy z ich trenerem i byśmt zrobili mecz pływacki ???
co wy na to ??? :)


Góra
Profil
 Temat postu:
Nieprzeczytany postWysłany: Pią 18:34, 21 Kwi 2006 
Małomówny
Małomówny
Offline

Posty: 106
Rejestracja: Nie 19:17, 19 Mar 2006
A skoro rekord Polski 14 latkow to 24 z hakiem to dalczego nie moglem miec 27, 60 ? czy to taki dobry czasw porownaniu do tego rekordu

Chłopak od nas z sekcji po 7 miesiącach mocnego treningu pływa 29,30 to więc chyba nie realne żeby bez tak mocnego treningu i bez takiej techniki jaką wykłada p. Krzysio Schmit to NIE MA SZANS


Góra
Profil
 Temat postu:
Nieprzeczytany postWysłany: Sob 14:44, 22 Kwi 2006 
Małomówny
Małomówny
Offline

Posty: 106
Rejestracja: Nie 19:17, 19 Mar 2006
ryba napisał(a):
Kto wibija w sobote na 17 na ich tening zobaczymy co potrafią !!!! ????
Moze pogadamy z ich trenerem i byśmt zrobili mecz pływacki ???
co wy na to ??? :)

Możecie wpaść zapraszamy jesteśmy chętni na wszystkie mecze jakie tylko mogą być zorganzowane


Góra
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 73 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość

Szukaj:
Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template created by Sharky from support phpBB BoardBB.pl