Obecny czas: Pon 21:18, 22 Paź 2018

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 105 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Sezon 2005/06
Nieprzeczytany postWysłany: Śro 21:40, 23 Mar 2005 
Administrator
Administrator
Offline

Posty: 2493
Rejestracja: Czw 16:41, 17 Lut 2005
Miejscowość: Biłgo
Czytałem ostatnio w Tygodniku Zamojskim, ze w nastepnym roku siatkarki Szóstki mają zostać zgłoszone do III ligi i w przeciągu dwóch lat awansowac najpierw do II a później do I ligi serii B. Co o tym sądzicie? Czy za trzy lata bedziemy mieli w Biłgoraju I ligę? Trzeba tez dodać, że najwyższa klasa rozgrywkowa w siatkówce to I liga seria A, seria B to tak jakby normalna II liga.


Ostatnio edytowany przez Flower Śro 19:24, 26 Kwi 2006, edytowano w sumie 2 razy

Góra
Profil
 Temat postu:
Nieprzeczytany postWysłany: Śro 22:22, 23 Mar 2005 
Praktyk
Praktyk
Offline

Posty: 693
Rejestracja: Pon 12:57, 21 Lut 2005
Miejscowość: MELINA
Jak sie dziewczynki nie rozjada po kraju to moze cos z tego byc.


Góra
Profil
 Temat postu:
Nieprzeczytany postWysłany: Śro 22:33, 23 Mar 2005 
Administrator
Administrator
Offline

Posty: 1965
Rejestracja: Nie 11:38, 20 Lut 2005
Miejscowość: Biłgoraj
Mi sie wydaje, ze jest to prawdopodobne. Mlodsze roczniki sa lepsze od starszych, kiedy sie je wymiesza razem, dojda dziewczyny z SMSu, to grzechem by bylo nie awansowac tam gdzie zamierzono :) Maja kase, dobrych sponsorow i szafa gra. Basket z takim zapleczem bylby w I lidze :)


Góra
Profil
 Temat postu:
Nieprzeczytany postWysłany: Czw 19:03, 24 Mar 2005 
Stały bywalec
Stały bywalec
Offline

Posty: 355
Rejestracja: Sob 16:08, 19 Lut 2005
Miejscowość: Biłgoraj
Spoko spoko z checią bym pochodził siatke pooglądać i to 2 lige a co do awansów to z takimi sponsorami to mogą daleko zajść jakby Łada miała takich sponsorów to by w 1 lidze grała.


Góra
Profil
 Temat postu:
Nieprzeczytany postWysłany: Pią 9:06, 25 Mar 2005 
Bywalec
Bywalec
Offline

Posty: 179
Rejestracja: Pią 17:13, 18 Lut 2005
Miejscowość: Bi(Ł)goraj
Niezła opcja żeby tylko wypaliła :P No a jak by ŁADA miała takich sponsorów to naprawde można by było pomyśleć o II lidze to napewno. :P :P :P :P :P


Góra
Profil
 Temat postu:
Nieprzeczytany postWysłany: Wto 23:37, 09 Sie 2005 
I ostrzeżenie
Offline

Posty: 37
Rejestracja: Śro 9:12, 30 Mar 2005
ja juz od dawna mysle o tym ze jak bym wygrał w totka to bym łade do ligi mistrzów wyciagna wszystko rozchodzi sie o pieniądze


Góra
Profil
 Temat postu:
Nieprzeczytany postWysłany: Śro 6:51, 10 Sie 2005 
Stały bywalec
Stały bywalec
Offline

Posty: 268
Rejestracja: Sob 18:29, 12 Mar 2005
Miejscowość: Biłgoraj
jaca09 napisał(a):
ja juz od dawna mysle o tym ze jak bym wygrał w totka to bym łade do ligi mistrzów wyciagna wszystko rozchodzi sie o pieniądze
i tu masz racje "...wszystko dobrze puki kreci sie pieniazek..."


Góra
Profil
 Temat postu:
Nieprzeczytany postWysłany: Śro 22:30, 10 Sie 2005 
Stały bywalec
Stały bywalec
Offline

Posty: 252
Rejestracja: Pon 20:54, 18 Kwi 2005
Miejscowość: Nadstawna
Wydaje mi się że zawodniczki "Szóstki" są za bardzo rozpieszczane przez pana Miazgę . Tomasovia bez pieniędzy prezentuje się podobnie a może nawet lepiej , także w tej kategorii wiekowej pieniądze to nie wszystko .


Góra
Profil
 Temat postu:
Nieprzeczytany postWysłany: Czw 17:15, 11 Sie 2005 
Gaduła
Gaduła
Offline

Posty: 906
Rejestracja: Czw 19:18, 21 Lip 2005
Miejscowość: Biłgoraj
okulele napisał(a):
Wydaje mi się że zawodniczki "Szóstki" są za bardzo rozpieszczane przez pana Miazgę . Tomasovia bez pieniędzy prezentuje się podobnie a może nawet lepiej , także w tej kategorii wiekowej pieniądze to nie wszystko .
Zgadzam sie z tym, pomimo tego ze nie są w 2 lidze ale sprzet i wyposazenie maja lepsze od niektórych druzyn pierwszoligowych. Obozy, wyjazdy. A wszystko to sponsoruje Miazga. Nie jedne dziecko by chcialo isc do szostki tylko po to zeby **** powozic hihihihihi


Góra
Profil
 Temat postu:
Nieprzeczytany postWysłany: Pią 4:30, 19 Sie 2005 
Słuchacz
Słuchacz
Offline

Posty: 84
Rejestracja: Pon 23:47, 25 Lip 2005
Miejscowość: Biłgoraj/Okragłe/Elizabeth
czyzby byla w tym odrobina zazdrosci?
skoro ma pieniadze i to sprawia mu przyjemnosc i przy okazji robi cos bardzo pozytecznego to czemu nie tylko kibce na tym zyskaja i zawodniczki rowniez pozdrowienia dla nich! :)


Góra
Profil
 Temat postu:
Nieprzeczytany postWysłany: Pią 10:33, 19 Sie 2005 
Stały bywalec
Stały bywalec
Offline

Posty: 252
Rejestracja: Pon 20:54, 18 Kwi 2005
Miejscowość: Nadstawna
rafalegio2 napisał(a):
czyzby byla w tym odrobina zazdrosci?
Zazdrość to zła rzecz , ale wolałbym żeby inwestował w Ładę . Myślę że byłoby to bardziej pożyteczne dla miasta .


Góra
Profil
 Temat postu:
Nieprzeczytany postWysłany: Pią 11:41, 19 Sie 2005 
Administrator
Administrator
Offline

Posty: 1965
Rejestracja: Nie 11:38, 20 Lut 2005
Miejscowość: Biłgoraj
V liga? :) Jakby Prezes interesowal sie pilka nozna, to moze i by cos z tego bylo, ale on woli siatkowke i koniec :) Szostki nie mozna porownywac do Tomasovii, bo powstala calkiem niedawno w przeciwienstwie do Tomasovii. Jest klubem budowanym od maksymalnych podstaw, wiec sukcesy tez przyjda z czasem, a przeciez nie jest tak, ze teraz zadnych nie ma. :)


Góra
Profil
 Temat postu: 6
Nieprzeczytany postWysłany: Pią 20:14, 19 Sie 2005 
Stały bywalec
Stały bywalec
Offline

Posty: 346
Rejestracja: Pią 20:31, 18 Lut 2005
Okulele. Zamiast dyskredytować Andrzeja Miazgę, może byś napisał, co Ty zrobiłeś dla naszej "Łady"? Oczywiście na miarę swoich możliwości. Gadać to każdy potrafi, ale dać coś konkretrnego od siebie, to już gorzej. Nie mówię tego oczywiście do Ciebie, bo nie wiem, kto kryje się za nickiem, ale chętnie poczytam o Twoim zaangażowaniu społecznym. Nie musi to być na miarę wspomnianego Andrzeja Miazgi, ale może chociaż wykupiłeś cegiełkę, lub coś podobnego? Chętnie się zdziwię.


Góra
Profil
 Temat postu:
Nieprzeczytany postWysłany: Pią 23:39, 19 Sie 2005 
Stały bywalec
Stały bywalec
Offline

Posty: 252
Rejestracja: Pon 20:54, 18 Kwi 2005
Miejscowość: Nadstawna
Nikogo nie dyskredytuję bo akurat do tego gościa mam szacunek , wolałbym żeby sponsorował Ładę bo jestem z nią odkąd pamiętam (nie znaczy to że nie lubię siatkówki ). Najważniejsze jest to że jej nie okradłem :!: Jakby mnie było stać to Łada grałaby conajmniej w III lidze. Cegiełkę też wykupiłem chociażby w postaci kalendarza , nie wspomnę o moim gardle którę nie raz zdarłem na meczu. Co ja mam się Panu tłumaczyć , przecież to ja znam prawdę :!: Zresztą , Panie co ja mogę :( Wystarczy że już Pana były partyjny kolega pomógł naszemu klubowi :evil: Banda złodziei :!:


Góra
Profil
 Temat postu:
Nieprzeczytany postWysłany: Sob 17:56, 20 Sie 2005 
Gaduła
Gaduła
Offline

Posty: 906
Rejestracja: Czw 19:18, 21 Lip 2005
Miejscowość: Biłgoraj
okulele napisał(a):
:evil: Banda złodziei :!:



Pięknie to nazwałe


Góra
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 105 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość

Szukaj:
Skocz do:  

 cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template created by Sharky from support phpBB BoardBB.pl