Obecny czas: Pon 18:10, 23 Kwi 2018

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 105 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
Nieprzeczytany postWysłany: Sob 6:54, 25 Lut 2006 
Stały bywalec
Stały bywalec
Offline

Posty: 276
Rejestracja: Pon 20:54, 18 Kwi 2005
Miejscowość: Nadstawna
Ja powiem tak . Jeśli takie firmy jak Amica , Groclin stać na sponsorowanie klubów w najwyzszych rozgrywkach ligowych, to dlaczego nie Black Red White :!:


Góra
Profil
 Temat postu:
Nieprzeczytany postWysłany: Pon 20:39, 27 Lut 2006 
Niemowa
Niemowa
Offline

Posty: 10
Rejestracja: Czw 22:06, 23 Lut 2006
Miejscowość: Biłgoraj
Jak flower mozesz wogule porównywac kobiecą piłke siatkową z piłką nożna mezczyzn? zastanów sie chwile! Po drugie powturze sie, ze Łada juz miała swoją szanse i jej niewykorzystała, bo miała równie dobrych sponsorów jak szóstka, np. "Ambra" czy "Polskone" Moge pujsc o zakład ze w ciągu najblizszych 50lat Łada nie awansuje wyzej niz do 3 ligi! Te skóro kopy są przegrani, mówie to z przykroscią, ale taka jest prawda!


Góra
Profil
 Temat postu:
Nieprzeczytany postWysłany: Pon 20:53, 27 Lut 2006 
Administrator
Administrator
Offline

Posty: 2730
Rejestracja: Czw 16:41, 17 Lut 2005
Miejscowość: Biłgo
Ambra nie jest tak dochodową firmą jak BRW, a Pol-Skone dawało kilka tysięcy rocznie za reklamę na stadionie. Żeby stworzyć dobry zespół piłkarski potrzeba znacznie więcej nakładów finansowych niż na siatkówkę, a sponsoring musi być regularny. Ambry nie stać na finansowanie zespołu II-ligowego. Nie chce mi się jeszcze raz od początku tłumaczyć Tobie wszystkiego, bo widzę, że to niewiele daje. Najlepiej nie wypowiadaj się na tematy o których nie masz pojęcia bo piszesz jak delikatnie mówiąc człowiek w ogóle nie zorientowany.


Góra
Profil
 Temat postu:
Nieprzeczytany postWysłany: Wto 11:38, 28 Lut 2006 
Niemowa
Niemowa
Offline

Posty: 10
Rejestracja: Czw 22:06, 23 Lut 2006
Miejscowość: Biłgoraj
Niech Łada zacznie najpierw wygrywac mecze i dopiero niech sie stara o sponsoring! Wiele osób przyzna mi racje, ze bardziej sie oplaca pujsc na mecz "Szóstki" niz skóro-kopów! Wbrew Twoim myslom flower troche sie orjenuje jakich trzeba nakładów finansowych, aby pokazac klase na arenie narodowej, a nawet światowej! Wystarczy jeden rok z jednym dobrym sponsorem 'tak jak łada miała' aby wejsc na szczyty! Ładzie to sie nieudało! Gdyby choc troche polepszyli swoje wyniki niejeden sponsor by sie nimi zainteresował! W nich zainwestowano, a i tak spadali! Wiec sie nie dziwie ze nikt niechce ich sponsorowac! Szóstka pnie cały czas do przodu! Wiec lepiej przyznaj racje tym którzy są za szóstką!


Góra
Profil
 Temat postu:
Nieprzeczytany postWysłany: Wto 12:27, 28 Lut 2006 
Gaduła
Gaduła
Offline

Posty: 894
Rejestracja: Pią 21:52, 18 Lut 2005
Miejscowość: Biłgoraj
O to chodzi ze Szóstka od samego poczatku miala kasy do bolu :) Gdyby nie to, to kto wie co by z tego wyszlo... Ale jest dobrze bynajmniej siatkowke mamy na dobrym poziomie :)

I nie mow ze Lada miala dobrych sponsorow bo Polskone i Ambra to kiepscy sponsorzy! Miejmy nadzieje ze cos ruszy :)


Góra
Profil
 Temat postu:
Nieprzeczytany postWysłany: Wto 15:37, 28 Lut 2006 
Administrator
Administrator
Offline

Posty: 2730
Rejestracja: Czw 16:41, 17 Lut 2005
Miejscowość: Biłgo
Wasyl napisał(a):
Niech Łada zacznie najpierw wygrywac mecze i dopiero niech sie stara o sponsoring!

Łada ma obecnie dobrych sponsorów i w tym roku wygrała wszystkie mecze, a rezerwy Łady w Pucharze Polski doszły do etapu w którym zmierzą się z pierwszym zespołem Hetmana Zamość. Oczywiście w rozgrywkach tych uczestniczy nadal Łada. A oto wyniki wszystkich tegorocznych meczów Łady:
Unia Bełżyce - Łada 1:4
Łada - Janowianka 3:1
Łada - Olimpiakos 6:3
Stal Poniatowa - Łada 1:7
Łada - Pogoń Lubaczów 4:2
Łada - Unia Hrubieszów 9:0
Łada - Lublinianka 2:0

Wasyl napisał(a):
Wiele osób przyzna mi racje, ze bardziej sie oplaca pujsc na mecz "Szóstki" niz skóro-kopów!

Tylko, że na Ładę przychodzi więcej osób niż na Szóstkę mimo, że na Ładzie trzeba kupować bilety, a na Szóstkę jest wstęp bezpłatny i mimo, że w hali mecze ogląda się w lepszych warunkach.

Wasyl napisał(a):
Wbrew Twoim myslom flower troche sie orjenuje jakich trzeba nakładów finansowych, aby pokazac klase na arenie narodowej, a nawet światowej! Wystarczy jeden rok z jednym dobrym sponsorem 'tak jak łada miała' aby wejsc na szczyty!

Korona Kielce grała 4 lata temu razem z Ładą w III lidze, była na skraju bankructwa i wtedy przejął ją potężny sponsor jakim jest Kolporter, w założeniu mieli jak najszybszy awans do I ligi i są w niej dopiero pół roku! Do II ligi z III awansowali po dwóch latach od wejścia do klubu Kolportera. W pierwszej lidze najbiedniejsze kluby mają budżety rzędu 7 milionów złotych rocznie. Budżety czołowych klubów w II lidze to ok. 10 milionów. Do tego trzeba wybudować stadion, który spełniał by wymogi dotyczące gry w pierwszej lidze. Korona budowała taki stadion przez dwa lata i kosztował on ok. 50 milionów złotych. Innym przykładem jest Górnik Łęczna, klub z niewiele mniejszego miasta od Biłgoraja, sponsorem jego jest najbardziej dochodowa kopalnia w Polsce – Bogdanka. Ich budżet to teraz ok. 8 milionów, są na 3 miejscu od końca, a przed awansem do ekstraklasy grali z 10 lat w II lidze, gdzie systematycznie modernizowali stadion i budowali mocny zespół. Pomyśl! Czy Ambra może przeznaczyć tyle kasy na wspieranie klubu?

Wasyl napisał(a):
Wiec sie nie dziwie ze nikt niechce ich sponsorowac!

Jak już pisałem Łada ma obecnie grupę solidnych i co najważniejsze rozsądnych sponsorów, którzy mogą nam zagwarantować, że za kilka lat będziemy oglądać piłkę na wysokim poziomie.

Wasyl napisał(a):
Szóstka pnie cały czas do przodu! Wiec lepiej przyznaj racje tym którzy są za szóstką!

Życzę Szóstce jak najlepiej, bo jest to klub z Biłgoraja. Myślę, że podobne zdanie o Ładzie ma większość kibiców Szóstki (zwłaszcza, że duża część osób, które chodza na Szóstkę chodzi też na Ładę). Czytając Twoje posty wyrobiłem sobie bardzo złe zdanie o Tobie, więc racji Ci na pewno nie przyznam.


Góra
Profil
 Temat postu:
Nieprzeczytany postWysłany: Śro 14:39, 08 Mar 2006 
Gaduła
Gaduła
Offline

Posty: 845
Rejestracja: Czw 14:07, 03 Mar 2005
Miejscowość: SpA!n
Te mecze co teraz grali to tylko sparingowe :!: :!: wiec tutaj nie ma sie czym zachwycac a jak jeszcze wspomniales ze wygrywa przez caly sezon bo w okregowce to nic dziwnego zeby nie wygrywala :lol: :lol: :lol: i czym tutaj mozna sie chwalic :wink:


Góra
Profil
 Temat postu:
Nieprzeczytany postWysłany: Śro 15:24, 08 Mar 2006 
Administrator
Administrator
Offline

Posty: 2730
Rejestracja: Czw 16:41, 17 Lut 2005
Miejscowość: Biłgo
Wygranami w lidze nie ma się co zachwycać bo to okręgówka, zwycięstwami z lepszymi zespołami też nie bo to sparingi. W takim razie pozostaje Ci poczekać rok czy dwa, aż Łada będzie grała w odpowiedniej lidze i wtedy oceniać.


Góra
Profil
 Temat postu:
Nieprzeczytany postWysłany: Śro 15:41, 08 Mar 2006 
Gaduła
Gaduła
Offline

Posty: 845
Rejestracja: Czw 14:07, 03 Mar 2005
Miejscowość: SpA!n
Łada nigdy nie bedzie dalej najwyzej w 4 lidze i tyle wiec nie ma sie czym chwalic :x
Flower: Gdybym był chamski to odpowiedziałbym Ci co nigdy nie nastąpi, ale przemilczę tą wypowiedź

Mowie jak jest i prawde gadam :lol: 3 liga to dla nasza Ladzianke zawysokie progi :lol: :lol: kilka razy byla w 3 lidze i odrazu spadala :wink:


Ostatnio edytowany przez Bertoo, Śro 18:17, 08 Mar 2006, edytowano w sumie 1 raz

Góra
Profil
 Temat postu:
Nieprzeczytany postWysłany: Śro 15:44, 08 Mar 2006 
Administrator
Administrator
Offline

Posty: 2349
Rejestracja: Czw 22:17, 17 Lut 2005
Miejscowość: Cooltowy Biłgoraj
panowie!! temat jest o szostce a nie o Ładzie!! koniec off topicu!! jesli cos macie do wyjasnienia to w temacie o ładzie!


Góra
Profil
 Temat postu:
Nieprzeczytany postWysłany: Czw 17:00, 09 Mar 2006 
Słuchacz
Słuchacz
Offline

Posty: 60
Rejestracja: Wto 19:37, 10 Sty 2006
Miejscowość: tede/bilgo/krk
w zupelnosci sie zgadzam! to jest temat 6tki tu i teraz.... a propo jutro zaczyna sie kolejny turniej barazowy o wejscie do 2 ligi w aleksandrowie lodzkim. moim zdaniem to troche za wyskoie progi ale zobaczymy wszystko zdarzyc sie moze. jak myslicie maja szanse na wygranie?


Góra
Profil
 Temat postu:
Nieprzeczytany postWysłany: Sob 15:59, 11 Mar 2006 
Administrator
Administrator
Offline

Posty: 2730
Rejestracja: Czw 16:41, 17 Lut 2005
Miejscowość: Biłgo
Wczoraj Szóstka wygrała z Calisią II Kalisz 3:0 :)


Góra
Profil
 Temat postu:
Nieprzeczytany postWysłany: Sob 17:01, 11 Mar 2006 
Administrator
Administrator
Offline

Posty: 2349
Rejestracja: Czw 22:17, 17 Lut 2005
Miejscowość: Cooltowy Biłgoraj
Flower napisał(a):
Wczoraj Szóstka wygrała z Calisią II Kalisz 3:0 :)



ooo to super!! kurde jednak dziewczyny to umia!! II liga coraz blizej!! trzymam kciuki!!

EDIT:
CIEPLE INFORMACJE Z ALEKSANDROWA ŁÓDZKIEGO!! DZIS NASZE DZIEWCZYNY ZNOW WYGRALY 3:1! JUTRO OSTATNI MECZ! TRZYMAJMY KCIUKI!!


Góra
Profil
 Temat postu:
Nieprzeczytany postWysłany: Sob 18:38, 11 Mar 2006 
Administrator
Administrator
Offline

Posty: 2730
Rejestracja: Czw 16:41, 17 Lut 2005
Miejscowość: Biłgo
To awans z grupy jest już praktycznie pewny bo Szóstka wygrałą dziś z Aleksandrowem 3:1, który w piątek wygrał z Gaudią 3:0!
Zwycięzca tej grupy będzie grał o awans ze zwycięzcą grupy II do 2 wygranych meczy.


Góra
Profil
 Temat postu:
Nieprzeczytany postWysłany: Nie 19:07, 12 Mar 2006 
Administrator
Administrator
Offline

Posty: 2349
Rejestracja: Czw 22:17, 17 Lut 2005
Miejscowość: Cooltowy Biłgoraj
MAMY DRUGA LIGE W BILGO! DZIS SZOSTKA ZNOW WYGRALA I DZIEKI TEMU II LIGA ZDOBYTA!! GRATULACJE DZIEWCZYNY!!


Góra
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 105 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość

Szukaj:
Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template created by Sharky from support phpBB BoardBB.pl