Obecny czas: Czw 19:45, 22 Lut 2018

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 169 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 13:17, 21 Sie 2005 
Moderator
Moderator
Offline

Posty: 2828
Rejestracja: Śro 16:11, 23 Lut 2005
Miejscowość: z Internetu
praktycznie żadna różnica (oprócz grafiki). na świecie jest tylko kilka fabryk robiących deski i różne firmy po prostu u nich zamawiają. oczywiście deski trochę różnią się kształtem (długość, szerokość, odgięcie) ale to jaką wybierzesz zależy od Twoich preferencji

_________________
Hey he's not on drugs- he's just a programmer. They're always like that.


Góra
Profil
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 14:14, 21 Sie 2005 
Maniak
Maniak
Offline

Posty: 1207
Rejestracja: Wto 16:20, 01 Mar 2005
Miejscowość: Biłgoraj
Primek napisał(a):
praktycznie żadna różnica (oprócz grafiki). na świecie jest tylko kilka fabryk robiących deski i różne firmy po prostu u nich zamawiają. oczywiście deski trochę różnią się kształtem (długość, szerokość, odgięcie) ale to jaką wybierzesz zależy od Twoich preferencji

Primek ma racje. A jeśli chodzi o Element czy Zero ja bym wybrał ZERO ale to troszke kosztuje...ehh...

_________________
"Life is the most precious gift that jah has given us"


Góra
Profil
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 17:29, 19 Wrz 2005 
Praktyk
Praktyk
Offline

Posty: 660
Rejestracja: Pon 20:14, 01 Sie 2005
Miejscowość: Biłgoraj-Nadstawna
kiedyś to się jeździło:-)Pozdro dla starych deskorolkowców:-)

_________________
niebezpieczne ulice o to nas się obwinia


Góra
Profil
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 5:12, 20 Wrz 2005 
Stały bywalec
Stały bywalec
Offline

Posty: 296
Rejestracja: Sob 18:29, 12 Mar 2005
Miejscowość: Biłgoraj
no dzieki dzieki....bueheheheheheheheehehhe

_________________
"...twardsze przetrwaja wygina te slabsze tak bylo,jest i tak bedzie zawsze..."


Góra
Profil
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 10:59, 08 Sty 2006 
Niemowa
Niemowa
Offline

Posty: 40
Rejestracja: Nie 21:55, 01 Sty 2006
Miejscowość: znikąd
ja jezdzilem i chetnie bym do tego wrocil, ale wiadomo w grupie razniej.Wiec jezeli ktos popiera pomysl wielkiego come back na wiosne to:
1. miejscowa
2.data
i ja tam jestem
dziekuje

_________________
"The World is Yours"


Góra
Profil
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 11:04, 08 Sty 2006 
Niemowa
Niemowa
Offline

Posty: 40
Rejestracja: Nie 21:55, 01 Sty 2006
Miejscowość: znikąd
ja mam pytanie do Zeta.Czy Zet jest tym Zetem z ktorym jezdzilo sie kiedys?i czy Ten Zet to Zet z Ogrodowej?jak tak to pozdrawiam

_________________
"The World is Yours"


Góra
Profil
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 11:50, 08 Sty 2006 
Praktyk
Praktyk
Offline

Posty: 712
Rejestracja: Pon 7:53, 28 Lut 2005
Hehehehehehehehehehe !!!!

_________________
".. to miasto nas kocha, miasto nienawidzi .."


Góra
Profil
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 17:22, 08 Sty 2006 
Stały bywalec
Stały bywalec
Offline

Posty: 296
Rejestracja: Sob 18:29, 12 Mar 2005
Miejscowość: Biłgoraj
ten zet to nie jest ten z ogrodowej aczkolwiek czasami mu sie zdarza ze na ogrodowej przebywa,a kiedys sie moze z nim jezdzilo "wybadasz jak nie wymacasz" :D

_________________
"...twardsze przetrwaja wygina te slabsze tak bylo,jest i tak bedzie zawsze..."


Góra
Profil
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 21:03, 08 Sty 2006 
Niemowa
Niemowa
Offline

Posty: 40
Rejestracja: Nie 21:55, 01 Sty 2006
Miejscowość: znikąd
czyli TEN Zet to nie Dziako?

_________________
"The World is Yours"


Góra
Profil
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 23:38, 08 Sty 2006 
Stały bywalec
Stały bywalec
Offline

Posty: 296
Rejestracja: Sob 18:29, 12 Mar 2005
Miejscowość: Biłgoraj
ale dlaczego mu odrazu po nazwisku jechac??????

_________________
"...twardsze przetrwaja wygina te slabsze tak bylo,jest i tak bedzie zawsze..."


Góra
Profil
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 16:27, 10 Sty 2006 
Niemowa
Niemowa
Offline

Posty: 40
Rejestracja: Nie 21:55, 01 Sty 2006
Miejscowość: znikąd
Pozdrawiam Zeta,nie wiem czy Zet mnie kojarzy jak powiem ze jestem Max... :]

_________________
"The World is Yours"


Góra
Profil
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 20:18, 11 Sty 2006 
Stały bywalec
Stały bywalec
Offline

Posty: 296
Rejestracja: Sob 18:29, 12 Mar 2005
Miejscowość: Biłgoraj
zet nie kojarzy ale jak razem sie jezdzilo to tez pozdrawia...SKATEBOARDING IS NOT A CRIME ps.a na wiosne trzeba bedzie cos zorganizowac POZDRO WARIATY

_________________
"...twardsze przetrwaja wygina te slabsze tak bylo,jest i tak bedzie zawsze..."


Góra
Profil
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 14:47, 16 Sty 2006 
Niemowa
Niemowa
Offline

Posty: 40
Rejestracja: Nie 21:55, 01 Sty 2006
Miejscowość: znikąd
Dobra to Zeta mamy z glowy.Ale czy Be to Zydo??jak tak to z Toba tez sie znamy:] bo jak cos to jestem Max kojarzycie?

_________________
"The World is Yours"


Góra
Profil
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 16:42, 16 Sty 2006 
Maniak
Maniak
Offline

Posty: 1207
Rejestracja: Wto 16:20, 01 Mar 2005
Miejscowość: Biłgoraj
Ja kojarze.

_________________
"Life is the most precious gift that jah has given us"


Góra
Profil
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 18:01, 16 Sty 2006 
Max?
Chodziłeś może do ONZetu do gima? :P


Góra
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 169 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość

Szukaj:
Skocz do:  

 cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template created by Sharky from support phpBB BoardBB.pl