Obecny czas: Nie 18:47, 08 Gru 2019

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina

Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 19 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Konto - gdzie najkorzystniej?
Nieprzeczytany postWysłany: Śro 16:57, 12 Sie 2015 
Niemowa
Niemowa

Cześć, czy może mi ktoś podpowiedzieć, gdzie najlepiej zakładać konto osobiste? Tyle jest teraz ofert, że idzie się pogubić. Chodzi mi o naprawdę korzystne warunki (jestem biednym studentem). Z góry dzięki :)

Temat postu:
Nieprzeczytany postWysłany: Pią 10:40, 14 Sie 2015 
Bywalec
Bywalec

Konta studenckie mają to do siebie, że większość banku oferuje ich prowadzenie za darmo. Chodzi o to, aby przyzwyczaić do siebie klienta, a gdy ten skończy studia, zacznie zarabiać - to z pewnością wróci.
Przy wyborze sugeruj się takimi jak ten tutaj rankingami: http://www.tanie-konto.pl/porownanie-kont-studenckich/
Obecnie najkorzystniejsze oferty znajdziesz w Banku Millennium, Smart Banku oraz w mBanku.

Temat postu: polecam
Nieprzeczytany postWysłany: Pią 13:59, 21 Sie 2015 
Niemowa
Niemowa

weź zwyczajne konto za 0 zł. bank smart. ja mam zero za wypłaty wszedzkie, karte i konto oraz przelewy. I z tego własnie korzysyam. może i bez bajeró, ale przynajmniej uczciwie.

Temat postu:
Nieprzeczytany postWysłany: Pon 12:39, 21 Wrz 2015 
Niemowa
Niemowa

Miejscowość: Warszawa
moim zdaniem najbardziej opłaca się ING, ja mam tam konto i jestem mega zadowolona, do tego bankowość internetowa i aplikacja mobilna są bardzo przejrzyste i wypłacanie ze wszystkich bankomatów za darmo

Temat postu:
Nieprzeczytany postWysłany: Nie 17:12, 01 Lis 2015 
Niemowa
Niemowa

aladudek napisał(a):
moim zdaniem najbardziej opłaca się ING, ja mam tam konto i jestem mega zadowolona, do tego bankowość internetowa i aplikacja mobilna są bardzo przejrzyste i wypłacanie ze wszystkich bankomatów za darmo

Ale trzeba w ING płacić za kartę do konta i prowadzenie a są banki co mają konta za darmo i też z dostępem przez internet.