Obecny czas: Nie 12:36, 16 Gru 2018

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 95 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
Nieprzeczytany postWysłany: Pią 11:19, 06 Paź 2006 
Stały bywalec
Stały bywalec
Offline

Posty: 444
Rejestracja: Wto 12:42, 08 Mar 2005
Miejscowość: Vienna AUT
kiedys Ibiza ;)

teraz droga sw. Jakuba do Santiago de Compostella... moze juz soon.


Góra
Profil
 Temat postu:
Nieprzeczytany postWysłany: Czw 20:17, 12 Paź 2006 
Praktyk
Praktyk
Offline

Posty: 534
Rejestracja: Wto 22:58, 22 Lut 2005
Miejscowość: Biłgoraj
h0150508 napisał(a):
teraz droga sw. Jakuba do Santiago de Compostella... moze juz soon.


oj, też bym się z chęcią wybrała! a to za sprawą książki Paulo Coelho


Góra
Profil
 Temat postu:
Nieprzeczytany postWysłany: Czw 20:28, 12 Paź 2006 
Maniak
Maniak
Offline

Posty: 1078
Rejestracja: Sob 12:43, 05 Mar 2005
Miejscowość: Biłgoraj
blondyneczka napisał(a):
h0150508 napisał(a):
teraz droga sw. Jakuba do Santiago de Compostella... moze juz soon.


oj, też bym się z chęcią wybrała! a to za sprawą książki Paulo Coelho

wow!! 800km??!!
podziwiam! :)

M. to potem bedziesz do nas na piechotke z Wiednia przychodzil? ;)


Góra
Profil
 Temat postu:
Nieprzeczytany postWysłany: Pią 7:17, 13 Paź 2006 
Praktyk
Praktyk
Offline

Posty: 693
Rejestracja: Pon 12:57, 21 Lut 2005
Miejscowość: MELINA
hmmm moja podroz marzen :) chce pewnego ladnego dnia pojechac motorkiem nad Baltyk, dotrzec tam o zachodzie slonca wejsc na molo w Kolobrzegu popatrzec na czerwone slonce wziasc gleboki oddech i wrocic :) a tak gdzies dalej to mamy zamiar z kumplem wybrac sie na zwiedzanie terenow Draculi czyli Rumunia, a pozniej na Krym. Juz zaczynam zbierac fundusze :)


Góra
Profil
 Temat postu:
Nieprzeczytany postWysłany: Pon 19:52, 23 Paź 2006 
Gaduła
Gaduła
Offline

Posty: 782
Rejestracja: Czw 14:07, 03 Mar 2005
Miejscowość: SpA!n
Moja podroz to dookola swiata :wink: :D


Góra
Profil
 Temat postu:
Nieprzeczytany postWysłany: Pon 20:52, 23 Paź 2006 
Egipt- piramidy, sfinks, Nil etc... zawsze na historii siedziałam z otwartą buxka jak o tym było;)
Indie- fascynacja kultura i krajem...
Kambodża (późna przyszłosc)- cel: adopcja.!
Meksyk- uuuaaaaaa:D musze mówić ze mnie kaktusy ciagna?:D
podnóza Himalaii- odnosnik do ksiazki Jana vana Helsinga... ja te jaskinie musze zobaczyc i kropa.!
Portugalia-nastukac Ronaldowi (chce ktos sie ze mna wybrac?:D)
Anglia- mój Gerrard i Lampard <3
PuertoRico- bo tak, musi byc powód?
Kuba-ponoc przepiekna wyspa
Malezja- nie pytajcie czemu... ;)
Jamajka- zabrać im te zioło, niech nie niszcza atmosfery swoimi urojeniami (sorki-jarajacy beda mscili;))
Krym- nie wiem... po prostu
i oczywiscie SaintTropez :wink: [/b]

a tak serio... wystarczą mi Mazury i Bałtyk- nie miałam przyjemnosci przebywania w tamtych okolicach.. ale spoko.! "wszystko przede mna ja mam prosto wytyczona droge, moge wiele.!"


Góra
 Temat postu:
Nieprzeczytany postWysłany: Pon 21:33, 23 Paź 2006 
Administrator
Administrator
Offline

Posty: 2117
Rejestracja: Czw 22:17, 17 Lut 2005
Miejscowość: Cooltowy Biłgoraj
mi wystarczy jak pojade sobie polazic po polach w strone smorynia i gorajca na nasze roztocze. pieknie tereny i wies. szkoda ze robi sie zima bo w leci sa piekne widoczki. ale poczekam do przyszlego roku :]


Góra
Profil
 Temat postu:
Nieprzeczytany postWysłany: Nie 23:04, 25 Mar 2007 
Niemowa
Niemowa
Offline

Posty: 16
Rejestracja: Nie 22:05, 10 Gru 2006
Afryka i Australia. Chcę zobaczyć dzikość natury.


Góra
Profil
 Temat postu:
Nieprzeczytany postWysłany: Pon 7:09, 26 Mar 2007 
Stały bywalec
Stały bywalec
Offline

Posty: 444
Rejestracja: Wto 12:42, 08 Mar 2005
Miejscowość: Vienna AUT
czarna napisał(a):
blondyneczka napisał(a):
h0150508 napisał(a):
teraz droga sw. Jakuba do Santiago de Compostella... moze juz soon.


oj, też bym się z chęcią wybrała! a to za sprawą książki Paulo Coelho

wow!! 800km??!!
podziwiam! :)

M. to potem bedziesz do nas na piechotke z Wiednia przychodzil? ;)


tego raczej czarna nie przewiduje ;)


Góra
Profil
 Temat postu:
Nieprzeczytany postWysłany: Pon 11:28, 26 Mar 2007 
Praktyk
Praktyk
Offline

Posty: 682
Rejestracja: Pon 13:55, 17 Lip 2006
Miejscowość: z Niedojazdowa koło Kaczych Dołów:p
Lip$ticK napisał(a):
[Krym- nie wiem... po prostu



osobiście bardzo polecam. Piękne miejsce :wink: ]
A moja podróż marzeń? Chciałabym pojechać do Paryża i obejrzeć wszytkie obrazy w Luwrze ( takie marzenie ściętej głowy), Afryka, żeby zobaczyć lwy, żyrafy i takie tam, Tybet i oczywiście Jamajka!!!(hehe) Najchętniej wogóle zwiedziłabym cały świat, kiedyś może mi się uda jak będę sławna i bogata :wink:


Góra
Profil
 Temat postu:
Nieprzeczytany postWysłany: Nie 19:27, 27 Maj 2007 
Niemowa
Niemowa
Offline

Posty: 11
Rejestracja: Pią 22:12, 18 Maj 2007
Miejscowość: Biłgoraj
Madagaskar i Grecja :D


Góra
Profil
 Temat postu:
Nieprzeczytany postWysłany: Wto 4:49, 29 Maj 2007 
Bywalec
Bywalec
Offline

Posty: 166
Rejestracja: Pon 14:43, 24 Kwi 2006
Miejscowość: Biłgoraj
a myśleliście kiedyś o Chile?od pustyni Atacama,Andy,zachody słońca na piaszczystej plaży nad Pacyfikiem,obserwatoria astronomiczne w górach aż po deszczowe rejony południa i prawie ręką sięgnąć do Antarktydy...hi,hi może coś przekręciłem ale dziś z rana tak gorąco..
Madagascar popieram bez dwóch zdań..
i jeszcze całe południowe wybrzeże Australii najlepiej rowerem albo pieszo
:P


Góra
Profil
 Temat postu:
Nieprzeczytany postWysłany: Śro 16:21, 30 Maj 2007 
Małomówny
Małomówny
Offline

Posty: 102
Rejestracja: Pon 14:58, 13 Cze 2005
Miejscowość: biłgoraj-śródmieście
Moja podróz marzen to do Soli na wrotkach tyłem !! A tak naprawde to chciałbym smigac po Tajce i Tundrze piechotą i Crosem !!!


Góra
Profil
 Temat postu:
Nieprzeczytany postWysłany: Wto 14:40, 10 Lip 2007 
Bywalec
Bywalec
Offline

Posty: 179
Rejestracja: Pią 17:13, 18 Lut 2005
Miejscowość: Bi(Ł)goraj
A ja zawsze chciałem pojechaać do Amsterdamu :) no i mam za 3 tyg. będe tam :D


Góra
Profil
 Temat postu:
Nieprzeczytany postWysłany: Wto 15:12, 10 Lip 2007 
...na tamten świat


Góra
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 95 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość

Szukaj:
Skocz do:  

 cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template created by Sharky from support phpBB BoardBB.pl