Obecny czas: Sob 18:08, 21 Kwi 2018

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 161 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
Nieprzeczytany postWysłany: Nie 9:19, 24 Cze 2007 
Bywalec
Bywalec
Offline

Posty: 249
Rejestracja: Czw 11:48, 10 Mar 2005
Miejscowość: Republika Bananowa
Cytuj:
forza juve!

Taa bo oni zamiast kupować piłkarzy, kupowali mecze. :P


Góra
Profil
 Temat postu:
Nieprzeczytany postWysłany: Wto 23:55, 03 Lip 2007 
Gaduła
Gaduła
Offline

Posty: 845
Rejestracja: Czw 14:07, 03 Mar 2005
Miejscowość: SpA!n
Wydawalo mi sie Szary ze pisales ze Chivu ma przejsc do Barcy :lol: Oficjalnie juz podpisal kontrakt z Realem :wink: :D hahaha :wink:


Góra
Profil
 Temat postu:
Nieprzeczytany postWysłany: Śro 0:04, 04 Lip 2007 
Praktyk
Praktyk
Offline

Posty: 622
Rejestracja: Pią 14:05, 18 Lut 2005
Miejscowość: Biłgoraj/Warszawa
zgadza się pisałem coś takiego. Chivu kontraktu z Realem jeszcze nie podpisał, na razie tylko kluby się dogadały.

A ja nie ukrywam, że chętniej w Barcie widziałbym G. Milito z Saragossy albo Gerarda Pique z Manchesteru Utd.


Góra
Profil
 Temat postu:
Nieprzeczytany postWysłany: Śro 0:11, 04 Lip 2007 
Gaduła
Gaduła
Offline

Posty: 845
Rejestracja: Czw 14:07, 03 Mar 2005
Miejscowość: SpA!n
Nie podpisal :lol: jak to :?: tu masz newsa najnowszego :wink: na rozjasnienie pamieci :D

Reprezentant Rumunii Christian Chivu uzgodnił warunki kontraktu i od nowego sezonu bedzie bronił barw klubowych Realu Madryt.

Kwota transferu jaką "Królewscy" musieli zapłacić ostatniemu pracodawcy piłkarza- AS Romie wyniesie 18 mln. euro.

Chivu w Realu ma zarabiać 3,4 mln euro. rocznie przez 5 sezonów.

O tego obrońce walczyły takie kluby jak: Barcelona czy Inter Mediolan, ostatecznie Rumuński stoper wybrał oferte mistrzów Hiszpanii.

Christian Chivu wystąpił 36 razy w narodowej reprezentacji Rumunii i jest uznawany za jednego z najlepszych zawodników na tej pozycji w tym kraju.

26-letni piłkarz grał wcześniej m.in. w FC Universitatea Craiova, Ajaksie Amsterdam i ostatnio w AS Romie.
Dodał: mrozik
Źródło: SkySports.com


Góra
Profil
 Temat postu:
Nieprzeczytany postWysłany: Śro 15:33, 25 Lip 2007 
Niemowa
Niemowa
Offline

Posty: 25
Rejestracja: Śro 10:25, 25 Lip 2007
Miejscowość: Land of Music
Dziwna jest polityka transferowa barcy.. oddaja takiego pilkarza jak Saviola najwiekszemu wrogowi Realowi czy to jest logiczne ? tak samo postapili w przypadku Figo chodz tego juz im sprzedali za nie male pieniadze.. Co do transferow Milito , Henry , Toure i Abidal konkretne mogace dac mistrzostwo ale nie zapominajmy ze Real tez sie wzmocnil nie mowiac juz o Atletico ktore chyba zrobilo najlepsze transfery tego lata.... W tym sezonia Liga Hiszpanska bedzie wyjatkowo emocjnonujaca :))


Góra
Profil
 Temat postu:
Nieprzeczytany postWysłany: Śro 18:13, 29 Sie 2007 
Praktyk
Praktyk
Offline

Posty: 622
Rejestracja: Pią 14:05, 18 Lut 2005
Miejscowość: Biłgoraj/Warszawa
Saviolę Barcelona nie oddała do Realu tylko po prostu zwolniła... a przejście do Realu to już jego wybór... (może przypomnę, że pół roku temu zarzekał się jak to on kocha Barcę i że nie wyobraża sobie przejścia do Realu...).

A co wzmocnień - rzeczywiście wszystkie największe firmy w Hiszpanii poczyniły wzmocnienia... Atletico zrobiło parę niezłych transferów, ale nie można zapominać, że straciło swojego najlepszego zawodnika - Fernando Torresa, który za ogromne pieniądze przeszedł do L'poolu.

Według mnie walka o mistrzostwo w tym roku rozegra się tak jak rok temu pomiędzy Barcą, Sevillą i Realem (taką właśnie kolejność typuję na koniec, pomimo falstartu Barcy w pierwszej kolejce...)


Góra
Profil
 Temat postu:
Nieprzeczytany postWysłany: Czw 21:22, 11 Paź 2007 
Gaduła
Gaduła
Offline

Posty: 845
Rejestracja: Czw 14:07, 03 Mar 2005
Miejscowość: SpA!n
No nie ma co ukrywac jak tak dalej bedzie gral REAL jak dotychczas to obrone krola Hiszpanii maja w kieszeni :D :wink: Barca cienizna mi zajezdza :P :D


Góra
Profil
 Temat postu:
Nieprzeczytany postWysłany: Pon 20:27, 25 Sie 2008 
Administrator
Administrator
Offline

Posty: 2730
Rejestracja: Czw 16:41, 17 Lut 2005
Miejscowość: Biłgo
Ciekawy jestem ilu z Was wybiera się jutro do Krakowa? :D


Góra
Profil
 Temat postu:
Nieprzeczytany postWysłany: Wto 13:49, 26 Sie 2008 
Gaduła
Gaduła
Offline

Posty: 845
Rejestracja: Czw 14:07, 03 Mar 2005
Miejscowość: SpA!n
Ja nie jadę, cienkie kluby grają :lol: :wink:


Góra
Profil
 Temat postu:
Nieprzeczytany postWysłany: Wto 22:25, 26 Sie 2008 
Moderator
Moderator
Offline

Posty: 1702
Rejestracja: Nie 23:46, 04 Mar 2007
Miejscowość: Biłgoraj
Ten tego, jakby to tak skromnie powiedzieć. Wisła owaliła barce :!: :!: :!: :D:D:D


Góra
Profil
 Temat postu:
Nieprzeczytany postWysłany: Śro 22:40, 27 Sie 2008 
Praktyk
Praktyk
Offline

Posty: 622
Rejestracja: Pią 14:05, 18 Lut 2005
Miejscowość: Biłgoraj/Warszawa
Szary napisał(a):
zgadza się pisałem coś takiego. Chivu kontraktu z Realem jeszcze nie podpisał, na razie tylko kluby się dogadały.

A ja nie ukrywam, że chętniej w Barcie widziałbym G. Milito z Saragossy albo Gerarda Pique z Manchesteru Utd.


Przegrali z Wisłą, ale grali o nic.

Zajęło im to co prawda ponad rok, ale spełnili moje zachcianki - teraz w Barcelonie są już obaj wyżej wymienieni.


Góra
Profil
 Temat postu:
Nieprzeczytany postWysłany: Czw 9:43, 28 Sie 2008 
Administrator
Administrator
Offline

Posty: 2730
Rejestracja: Czw 16:41, 17 Lut 2005
Miejscowość: Biłgo
Szary napisał(a):
Przegrali z Wisłą, ale grali o nic.

A Wisła o co grała? :) Poza tym Wisła grała bez kilku czołowych piłkarzy, a Barca w najsilniejszym składzie...


Góra
Profil
 Temat postu:
Nieprzeczytany postWysłany: Pią 19:11, 29 Sie 2008 
Profesjonalista
Profesjonalista
Offline

Posty: 2243
Rejestracja: Wto 9:54, 04 Paź 2005
Miejscowość: MELINA (R)
Flower napisał(a):
Szary napisał(a):
Przegrali z Wisłą, ale grali o nic.

A Wisła o co grała? :) Poza tym Wisła grała bez kilku czołowych piłkarzy, a Barca w najsilniejszym składzie...

To ja chyba jakiś inny mecz oglądałem, skoro z Wisłą grał najsilniejszy skład Barcy


Góra
Profil
 Temat postu:
Nieprzeczytany postWysłany: Pią 19:17, 29 Sie 2008 
Gaduła
Gaduła
Offline

Posty: 845
Rejestracja: Czw 14:07, 03 Mar 2005
Miejscowość: SpA!n
Raczej inny mecz oglądałeś....


Góra
Profil
 Temat postu:
Nieprzeczytany postWysłany: Pią 21:10, 29 Sie 2008 
Małomówny
Małomówny
Offline

Posty: 101
Rejestracja: Wto 12:44, 05 Lip 2005
Miejscowość: Biłgoraj
Bertoo napisał(a):
Raczej inny mecz oglądałeś....


Lol, to ja tez inny mecz ogladalem. Bez jaj, no najlepszego zabraklo!!! Nie wiem jak mozna bylo nie zauwazyc :)


Góra
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 161 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości

Szukaj:
Skocz do:  

 cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template created by Sharky from support phpBB BoardBB.pl