Obecny czas: Wto 10:13, 20 Lut 2018

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 101 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 10:46, 03 Paź 2006 
Maniak
Maniak
Offline

Posty: 1244
Rejestracja: Wto 16:47, 01 Mar 2005
Miejscowość: Biłgoraj
ja tez tego chce wiec cel mielibysmy ten sam

_________________
Galaza - by żyło się lepiej ;)


Góra
Profil
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 10:49, 03 Paź 2006 
Profesjonalista
Profesjonalista
Offline

Posty: 2255
Rejestracja: Wto 9:54, 04 Paź 2005
Miejscowość: MELINA (R)
galaza do garów :)

_________________
"...go to work, send your kids to school
follow fashion, act normal
walk on the pavements, watch T.V.
save for your old age, obey the law
Repeat after me: I am free..."


Góra
Profil
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 10:51, 03 Paź 2006 
Maniak
Maniak
Offline

Posty: 1244
Rejestracja: Wto 16:47, 01 Mar 2005
Miejscowość: Biłgoraj
a co mi ugotujesz?? :D to potem pozmywam :D

_________________
Galaza - by żyło się lepiej ;)


Góra
Profil
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 11:01, 03 Paź 2006 
Stały bywalec
Stały bywalec
Offline

Posty: 371
Rejestracja: Sob 10:00, 13 Maj 2006
Miejscowość: Frampol
I tak to jest facet może co najwyżej pozmywać, dobrze że są jeszcze te wyjątki które z chcęcią coś czasem ugotują. :D

_________________
"Pesymista to optymista z praktyką życia. Optymista to pesymista, który wziął się do roboty."


Góra
Profil
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 11:06, 03 Paź 2006 
Profesjonalista
Profesjonalista
Offline

Posty: 2255
Rejestracja: Wto 9:54, 04 Paź 2005
Miejscowość: MELINA (R)
galaza napisał(a):
a co mi ugotujesz?? :D to potem pozmywam :D

Tobie :?: hehehehe no nie wiem, a co byś zjadł :?:

_________________
"...go to work, send your kids to school
follow fashion, act normal
walk on the pavements, watch T.V.
save for your old age, obey the law
Repeat after me: I am free..."


Góra
Profil
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 12:28, 03 Paź 2006 
Maniak
Maniak
Offline

Posty: 1067
Rejestracja: Czw 19:18, 21 Lip 2005
Miejscowość: Biłgoraj
kluski z żużlem :wink:

_________________
<unknown> jak bedzie po angielsku 'Jezus Chrystus na smierc skazany'?
<kitty> 'Jesus Christ Prison Break'?
Image


Góra
Profil
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 14:51, 03 Paź 2006 
Moderator
Moderator
Offline

Posty: 1127
Rejestracja: Pon 18:01, 06 Lut 2006
Miejscowość: Biłgoraj
Utuś napisał(a):
kluski z żużlem :wink:


Mmmmm, ale mi smaka narobiłes. Ide po żuzel ;)


Góra
Profil
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 15:16, 03 Paź 2006 
Jigga napisał(a):
galaza napisał(a):
a co mi ugotujesz?? :D to potem pozmywam :D

Tobie :?: hehehehe no nie wiem, a co byś zjadł :?:

ooooo :evil: :evil: :evil:
jak mozesz...? :cry:


Góra
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 15:34, 03 Paź 2006 
Stały bywalec
Stały bywalec
Offline

Posty: 426
Rejestracja: Pon 8:12, 28 Mar 2005
Miejscowość: znienacka
Jigga napisał(a):
Łoś Superktoś napisał(a):
Stereotyp, ze miejsce kobiety jest w kuchni, powoli wychodzi z mody :wink: Jesli chodzi o moje umiejetnosci... to tak jakby ich nie bylo :) trzeba sie w koncu zagłebic w tajniki kulinarii :wink: lepiej późno niz wcale :P

albo poszukaj chłopa co się na tym zna ;)


Można i tak, ale moim zdaniem umiejętność gotowania przyda sie każdemu. Więc najlepsze rozwiązanie - równomierny podział obowiazków w kuchni (niekoniecznie "ja guotuje, ty zmywasz" :lol: ). Miłe to przecież uczucie, jesli komuś smakuje to co ugotowalismy, upiekliśmy etc. :)
A co do mężczyzn w kuchni - może i gotują lepiej, ale robią to sporadycznie, bo... zazwyczaj im się nie chce :P No ale mają ciekawe pomysly... bylam świadkiem gotowania przez faceta kotletów sojowych na piwie... gdy zabrakło oleju :lol: polecam :wink:

Podsumowujac - gotowanie to fajna sprawa, szczególnie w czasach, kiedy osoby gotujące potrzebne sa na gwałt (każdy szuka gotującej połówki hehe :lol: )


Góra
Profil
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 15:35, 03 Paź 2006 
Profesjonalista
Profesjonalista
Offline

Posty: 2255
Rejestracja: Wto 9:54, 04 Paź 2005
Miejscowość: MELINA (R)
Lip$ticK napisał(a):
Jigga napisał(a):
galaza napisał(a):
a co mi ugotujesz?? :D to potem pozmywam :D

Tobie :?: hehehehe no nie wiem, a co byś zjadł :?:

ooooo :evil: :evil: :evil:
jak mozesz...? :cry:

zbitaa, jemu nic nie będę gotował, nie zasłużył :P

_________________
"...go to work, send your kids to school
follow fashion, act normal
walk on the pavements, watch T.V.
save for your old age, obey the law
Repeat after me: I am free..."


Góra
Profil
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 15:38, 03 Paź 2006 
Maniak
Maniak
Offline

Posty: 1244
Rejestracja: Wto 16:47, 01 Mar 2005
Miejscowość: Biłgoraj
juz sie nie tlumacz!! dobrze wiem ze chcialbys mi kolacje ze sniadaniem ugotowac :P a co ugotujesz to zjem :) ja mam niewielkie wymagania, aby dobre i duzo :D

_________________
Galaza - by żyło się lepiej ;)


Góra
Profil
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 15:42, 03 Paź 2006 
:cry: :cry:
to juz sie całkiem podłamałam... wredale.! :(
<foch z przytupem>




/a ja zasłuzyłam? :wink: /


Góra
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 15:44, 03 Paź 2006 
Maniak
Maniak
Offline

Posty: 1244
Rejestracja: Wto 16:47, 01 Mar 2005
Miejscowość: Biłgoraj
kogo byscie mogly i czym ponizac jakby kazdy facet wszystko umial za was zrobic :P :D

_________________
Galaza - by żyło się lepiej ;)


Góra
Profil
 Temat postu: :)
PostWysłany: Wto 15:45, 03 Paź 2006 
Profesjonalista
Profesjonalista
Offline

Posty: 2255
Rejestracja: Wto 9:54, 04 Paź 2005
Miejscowość: MELINA (R)
galaza napisał(a):
juz sie nie tlumacz!! dobrze wiem ze chcialbys mi kolacje ze sniadaniem ugotowac :P a co ugotujesz to zjem :) ja mam niewielkie wymagania, aby dobre i duzo :D

hehehehe w krakowie jakoś nie chętnie u mnie bywałeś 8)
a Ty Lip$ticK zasłużyłaś

_________________
"...go to work, send your kids to school
follow fashion, act normal
walk on the pavements, watch T.V.
save for your old age, obey the law
Repeat after me: I am free..."


Góra
Profil
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 15:47, 03 Paź 2006 
Maniak
Maniak
Offline

Posty: 1244
Rejestracja: Wto 16:47, 01 Mar 2005
Miejscowość: Biłgoraj
bo mnie nie zapraszales mendo :P raz przeciez nawet na noc bylem :) Lip$tick nie sluchaj go on nie umie gotowac, tylko tak gada :)

_________________
Galaza - by żyło się lepiej ;)


Góra
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 101 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Yahoo [Bot] oraz 0 gości

Szukaj:
Skocz do:  

 cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template created by Sharky from support phpBB BoardBB.pl