Obecny czas: Pią 20:55, 23 Lut 2018

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina

Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 9 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: Jak założyć ogród ziołowy?
PostWysłany: Nie 19:40, 24 Kwi 2016 
Słuchacz
Słuchacz

Jak założyć ogród ziołowy? Ciekawe porady i sugestie na ten temat znajdziecie na : http://www.zakladamyogrody.com.pl/ogrod-ziolowy.html świetny blog ogrodniczy !

Temat postu:
PostWysłany: Pon 10:46, 25 Kwi 2016 
Słuchacz
Słuchacz

ja bardzo lubię używać ziół w kuchni, to świetny pomysł na własne zioła, jak dla mnie rewelacja

Temat postu:
PostWysłany: Pon 7:56, 03 Kwi 2017 
Niemowa
Niemowa

Może nie znam się za bardzo na ogrodzie ziołowym, ale na takim zwykłym, w którym może się znaleźć oczywiście też miejsce na zioła, już tak :) Pracuję jako projektant ogrodów. Projektowanie jest moją pasją. Uwielbiam to robić. :D Sporo już widziałem ogrodów, często moim zadaniem jest dodawanie im uroku, upiększanie. Zauważyłem, że przeważnie ogrody są zbyt jednolite.. Mają w sobie zieleń i na tym koniec. Za to bardzo wiele uroku można dodać budując w nim drewnianą altanę, albo ciekawie wyglądający domek narzędziowy. Przeglądałem sieć i natrafiłem na dobrego producenta takich konstrukcji: https://alt-drew-cosmo.pl/. Po tym co widzę i słyszę o nim, mogę go spokojnie polecić !

Temat postu:
PostWysłany: Pon 10:31, 05 Cze 2017 
Niemowa
Niemowa

Planuję zasadzić podstawowe zioła w ogródku takie jak bazylia, majeranek, oregano... Czy te zioła muszą być posadzone w nasłonecznionym miejscu czy wolą cień?

Temat postu: hej
PostWysłany: Śro 10:46, 21 Cze 2017 
Niemowa
Niemowa

Ogród ziołowy super pomysł, ja u siebie zrobiłam sobie w połowie ziołowy a w połowie cytrusowy. W sumie wyszła z tego taka namiastka gaju oliwnego.
this contact form

Temat postu:
PostWysłany: Wto 15:10, 27 Cze 2017 
Słuchacz
Słuchacz